1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti poskytovatele (dále jen „poskytovatel“) a účastníků kroužků, kurzů a workshopů pro děti i dospělé (dále jen „aktivita / služba“).
1.2 Podmínky se vztahují na všechny smluvní vztahy mezi poskytovatelem a účastníkem.
1.3 Poskytovatelem služeb je Ženský vzdělávací ústav Brno, z.ú., Údolní 10, 602 00 Brno, IČO 14226227.
1.4 „Účastníkem“ se rozumí fyzická osoba, která se přihlásí k účasti na aktivitě. Pokud je účastník nezletilý, právní úkony za něj činí jeho zákonný zástupce.
2. Přihlášení a registrace
2.1 Účastník se na aktivitu registruje prostřednictvím online formuláře, e-mailu nebo jiným způsobem dle dohody s poskytovatelem.
2.2 Přihlášením účastník potvrzuje, že je způsobilý k právním úkonům nebo že přihlášení provedl jeho zákonný zástupce.
2.3 Registrace je závazná po potvrzení poskytovatelem a uhrazení ceny služby (pokud je služba placená).
2.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci v případě naplnění kapacity nebo z jiných oprávněných důvodů a zároveň právo aktivitu neotevřít, pokud se nepřihlásí dostatečný počet zájemců.
2.5 Zájemci se mohou přihlásit i v průběhu konání aktivity.
2.6 Registrací účastník potvrzuje, že je seznámen se všemi informacemi o službě (průběh, rizika, podmínky storna).
3. Platební podmínky
3.1 Cena za placené služby je uvedena v nabídce na webových stránkách poskytovatele nebo v jiných informačních materiálech.
3.2 Ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak.
3.3 Platba musí být provedena před zahájením aktivity, a to buď převodem na účet poskytovatele nebo v hotovosti.
3.4 Při neuhrazení ceny v požadovaném termínu není účastník oprávněn se aktivity zúčastnit.
3.5 Cena služby nezahrnuje úrazové pojištění účastníků.
3.6 Pokud se zájemce přihlásí v průběhu služby, platí poměrnou částku za lekce zbývající do konce služby.
4. Storno podmínky a náhrady
4.1 Účastník může zrušit svou účast na aktivitě písemným oznámením:
- Do 7 dní před zahájením služby: Nárok na vrácení celé částky.
- Méně než 7 dní před zahájením služby: Nárok na vrácení 50 % z uhrazené částky.
- Po zahájení služby: Uhrazená částka se nevrací.
4.2 Pokud v rámci konání služby není účastník schopen ze zdravotních důvodů pokračovat, je možné po dvou a více po sobě zameškaných lekcích na základě potvrzení od lékaře převést poměrnou částku do dalšího měsíce nebo pololetí. Převedenou částku lze využít pouze na jinou službu poskytovatele.
4.3 V případě, že poskytovatel službu zruší (např. z organizačních důvodů), bude účastníkovi vrácena celá částka nebo mu bude nabídnut náhradní termín.
4.4 V případě vyšší moci (např. pandemie, přírodní katastrofy) si poskytovatel vyhrazuje právo upravit podmínky vrácení platby.
5. Organizace služeb
5.1 Každá aktivita má předem daný počet lekcí. Dny, kdy lekce neprobíhají z důvodu svátků či prázdnin, nejsou v ceně kurzu započítány.
5.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo na mimořádné zrušení lekce z důvodů nečekaných událostí. Taková lekce bude nahrazena nebo kompenzována.
5.3 Náhradní lekce probíhají ve stanoveném termínu. Pokud se účastník nemůže zúčastnit náhradního termínu, náhrada mu nenáleží.
5.4 Poskytovatel neručí za cenné věci, které si účastníci přinesou.
6. Bezpečnostní a hygienická pravidla
6.1 Poskytovatel zajistí základní první pomoc. V prostorách aktivit je k dispozici lékárnička.
6.2 Účastnit se aktivity je možné pouze zdravým osobám.
6.3 Do prostor konání aktivit je zakázáno nosit nebezpečné předměty a látky.
7. Práva a povinnosti účastníků
7.1 Účastníci se zavazují respektovat pokyny poskytovatele a lektorů.
7.2 Za nezletilé účastníky odpovídají rodiče nebo zákonní zástupci.
7.3 Účastníci nesou zodpovědnost za škody, které způsobí.
7.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit účastníka z aktivity bez nároku na vrácení platby v případě závažného porušení pravidel.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy.
8.2 Účastník souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely organizace služby.
8.3 Souhlas s pořizováním fotografií a videí je dobrovolný a může být kdykoliv odvolán.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto VOP jsou závazné pro všechny účastníky služeb poskytovaných poskytovatelem.
9.2 Tyto podmínky se řídí právním řádem České republiky.
9.3 V případě sporu se obě strany zavazují jej řešit smírnou cestou, v opačném případě rozhoduje příslušný soud v Brně.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2025.